2008. március 13., csütörtök

vegyes

Szeretnék megosztani néhány viccet amit KV és egy rokonom küldött:

Egy feleség adja elõ a történetet:Frissen lezuhanyozva állok a tükör elõtt és panaszkodom a férjemnek, hogy szerintem kicsik a melleim. A férjem ahelyett, hogy tározottan azt mondaná, nem igaz, így szép, ahogy a természet megalkotta, kissé habozva elõáll egy javaslattal:"Ha azt akarod, hogy megnõjenek a melleid, finoman illesszél egy kis darab háromrétegû WC-papírt a kettõ közé, és néhány másodpercig dörzsölgesd minden nap!"Mivel bármit hajlandó vagyok kipróbálni, megyek, hozok egy darab WC papírt, és a tükör elõtt állva elkezdem dörzsölgetni a melleim közét."Mennyi idõ múlva hat ez?"--kérdezem."Pár év alatt megnõ." - válaszolja a férjem.Abbahagyom.
"Gondolod, hogy ha mindennap WC-papírral dörzsölgetem a melleim közét, attól megnõ néhány év alatt?"
Erre szemrebbenés nélkül válaszolja:"Hát a seggednél bevált."

A férj hajnalban, részegen állít haza. Az asszony már az ajtóban várja.- Nem szégyelled magad? Te disznó! Hajnali fél háromkor merszhazaállítani?!Mire férj:- Csend legyen asszony! Éppen elég büntetés nekem, hogy duplán látlak.

Kovácsnak telefonál a haverja, hogy megkérdezze, elmennek-e az estimeccsre.- Ebben a házban én vagyok az úr! - mondja Kovács - Akkor megyekmeccsre, amikor akarok!-Csak várj egy percet, mindjárt megkérdezem, hogy ma este akarok-e.

-Milyen lesz a legújabb kínai tornacipő? -A teteje talán fehér, a talpa meg..., azt még nem tudjuk, de majd elválik.

-Hová teszik a bűnözőkről készült képeket? -Fotocellába.

-Tudod miért nem a mongolok találták fel az origamit? -Mert nem hajt a tatár!

-A hipermarketekben már kilóra lehet megvásárolni a komolyzenei CD-ket. -Tényleg? Akkor vegyünk egy kiló Lisztet.

Nincsenek megjegyzések: