2008. március 19., szerda

Közkívánatra

Közkívánatra újra írok. Remélem T. Ferdinánd barátom olvasni fogja ezt a bejegyzést, ha már tépte a száját, hogy miért nem írunk.

  • - Hogy hívják a török nőgyógyászt?
    - ???
    - Kaparadzsa.
Ezeket a vicceket B. D. tanár úrnak ajánlom.
  • Stefan cel Mare nézi a tévét. Egy szolga beront: - Nagyságos fejedelem, jönnek a törökök. - Hm, szóval a törökök. Melyik csatornán nyomják?
  • - Uram, támadnak a törökök. Mire Stefan cel Mare: Hozzátok ide nekem a szent kardomat.
    Másnap: - Uram, ismét támadnak a törökök. - Nem b
    aj, hozzátok ide szent kardomat és piros ingemet. - Miért a piros inget, Uram? - Hogy ne lássátok kibuggyanó vérem.
    Harmadik nap: - Uram, ismét támadnak a törökök. - Nem baj, hozzátok ide a szent kardomat, a piros ingemet és barna nadrágomat…
  • Az ősember kisfia hazaviszi a bizonyítványát, és az apja elkezd vele ordítani:
    - Fiam, azt még megértem, hogy halászatból csak kettest kaptál, de hogy történelemből is, pedig csak fél oldal az egész?
  • Hány gladiátor kell egy lámpa feloltásához?
    Egyse, mert a gladiátorok nem félnek a sötétben.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmm, ne félj nem fölöslegesen írtad :X
(hmm ez azt jelenti hogy olvastam, ha esetleg valami kétely támadt volna benned :X)

[][|<[]

Névtelen írta...

Hmm, azt hiszem, ezt nekem címezték. Nagyon kínos, hogy csak most olvastam. Köszönöm Ropinak és komájának.
B.D. tanár úr

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom