2008. március 25., kedd

Húsvét utáni adag

  • - Doktor úr, a fogaim nem férnek el - szól a fogorvosnak a betege.
    - Nem értem, pedig tízszer ellenőriztem.
    - Akkor sem fér el.
    - Rendben. Tegye be a szájába, és megint megnézem őket!
    - A számban nincs is gond, a poharamba nem fér!
  • - Zöld vagy vörös papagájt vegyünk, Jean?
    - Vöröset, mert a zöld még bizonyára éretlen.
  • - Doktor úr kérem, igaz az, hogy a házas emberek tovább élnek, mint a nőtlenek? -kérdi egy férfi az orvost.
    - Nem. Csak hosszabbnak érzik.
  • Az őrmester kiáll az újoncok elé:
    - Na ide figyeljenek! Van maguk között érettségizett?
    - Jelen, őrmester elvtárs! - szól valaki.
    - Na, ha maga olyan okos, akkor mondja meg, hogy hány fokon forr a víz!
    - Jelentem, száz fokon!
    - Maga marha! Kilencven!
    - De jelentem őrmester elvtárs, hogy száz fokon!
    - Ne pofázzon! Azt mondtam hogy kilencven!
    - Értettem, őrmester elvtárs!
    Másnap ismét eligazítás folyik. Az őrmester így szól:
    - Na hol van az az érettségizett?
    - Jelen, őrmester elvtárs!
    - Na ide figyeljen, magának volt igaza. A kilencven fok az a derékszög.
  • A fiatal katonatiszt így szól a barátjához:
    - Képzeld megnősülök. Eljönnél tanúnak?
    - Természetesen. Soha nem szoktam cserbenhagyni a bajtársaimat, ha szerencsétlenség éri őket.
  • Két katonatiszt beszélget:
    - Képzeld, nekem milyen feleségem van! Ha este hazamegyek, és meg akarom csókolni, engedélyt kell tőle kérnem.
    - Az semmi - mondja a másik -, ha én meg akarom este kefélni a feleségemet, sorba kell állnom.

Nincsenek megjegyzések: