2008. március 6., csütörtök

Kicsi Politika a kampáycsend elött

Két elitélt beszélget a börtönben.
- Te politikai vagy, vagy köztörvényes ?
- Politikai.- Mit csináltál ?
- Járt a szám. Tudod, vízvezeték szerelõ vagyok, és behívtak a MSZPpártbizottságra, hogy javítsam meg a csapot. Én alaposan átvizsgáltammindent, és akkor azt mondtam : az egész rendszert le kellenecserélni.

Választások után nagy fekete autó indul vidékre kampánykörútra, benneGyurcsány Ferenccel és a kormány 4 másik politikusával. Egyszer csakaz autó nagy sebességgel nekicsapódik egy fának. Rendõrök, mentõk,tûzoltók azonnal a helyszínre sietnek, de csak a totálkárosra törtautót találják, a politikusoknak csak hûlt helye. A közelben azonbanmeglátják a parasztbácsit, aki hatalmas földhalom mellett támaszkodikaz ásójára. Megkérdezik tõle :
- Bátyám, látta a balesetet ?
- Láttam én.
- S hová lettek a politikusok ?
- Elástam õket.
- Meghaltak ?
- De meg ám.
- S egy sem maradt életben ?
-Volt aki mondta hogy õ még él, de én ezeknek már semmit sem hiszek!

Horn Gyula talál egy csodalámpát. Gyorsan megdörzsöli, mire kijönbelõle egy szellem, és így szól :
- Mit kívánsz kisgazdám ?
Mire Horn mérgesen :
- Kisgazda az öreganyád !

Nincsenek megjegyzések: