2008. március 5., szerda

Frissítés

  • A csiga fülest kap, hogy az erdőben az APEH vagyonosodási vizsgálatot fog tartani. Nagyon izgul miatta és találkozik a rókával.
    - Róka, hallottad, hogy vagyonosodási vizsgálatot tart az APEH az erdőben? Nagy bajban vagyok, mert van egy házam, a feleségemnek is van egy háza, sőt még a gyerekeknek is van. Hogy magyarázom ezt ki?
    - Nekem egyszerübb a helyzetem, mert nekem csak egy bundám van, mint az asszonynak és a gyerekeknek, és egy közös oduban élünk.
    A róka továbbmegy és találkozik a gólyával.
    - Hé, gólya! Hallottad, hogy az APEH vagyonosodási vizsgálatot tart az erdőben?
    - Nem, de nekem nem kell félnem, mert csak tollam van.- feleli.
    - IGEN? És azt, hogy magyarázod ki, hogy fél év itthonn és fél év külföldön??
  • Egy cowboy ül a bárban és odamegy hozzá egy nő.
    - Maga egy igazi cowboy?- kérdezi.
    - természetesen, éjjel-nappal állatokkal foglalkozom, van egy király cowboy kalapom, texasi az akcentusom és farmon élek. És te mi vagy?
    - Én lezbikus vagyok- mondja a nő.
    - Az mi?- értetlenkedik a cowboy.
    - Hát, minden reggel, amikor felkelek nőkre gondolok, hogy milyen szép mellei vannak, milyen gyönyörű lábai meg ilyenek.
    Öt perc múlva egy házaspár lép oda a cowboyhoz és megkérdezik: Te igazi cowboy vagy?
    - Öt perccel ezelöttig, úgy gondoltam,d e kiderült, hogy lezbikus vagyok.

Nincsenek megjegyzések: