2007. október 26., péntek

A változatosság kedvéért...

A változatosság kedvéért ma én feleltem történelemből (7.5x feleltem eddig május óta, de azt is mondhatnánk, hogy 8x és 7x értékelték). Ennek az alkalomnak a tiszteletére a világ legrovidebb könyvét én írtam.

  • Ropi: Amikor nem én felelek történelemből
Testnevelés tanár a diáknak: Józsi, ne melegíts te már úgyis meleg vagy.

Hány rendőr kell egy villanykörte kicsavarásához?
4, mert egy fogja a körtét és három forgatja a széket.

A szőke, a barna, és a vörös hajú nő áll a folyóparton és át akarnak jutni a folyón, de tele van krokodilokkal. Arra, jár a jótündér és mindegyiküknek ad egy kívánságot. A szőke nő kér egy gumicsónakot, és elindul, de a negyedtávon kilyukadt és a krokodilok megették. A vörös, azt kivánta, hogy ő legyen a legjobb úszó. Elkezd űszni, de a felénél utoléri a krokodiltömeg és megeszik. A barna nő azt kivánta bárcsak férfi lenne........... jééé ott egy híd.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Minden jót kívánok a tavaly 7,5x felelő Ropi Úrnak, aki idén még csak 1-nél tart...
BD