2007. október 17., szerda

Első kommentár

Márton, gondolkoztál már azon, hogy ezt elmondd Sági tanár nőnek? Én nem tenném, mert szerintem egy kicsit gyakran felelnél, ha megtennéd, és az apád se mentene meg.

Így utólag egyet értek veled abban, hogy nem kéne a vicceit lefordítani angolra. Ezek magyar kuriózumok, és meg kell tartani őket eredeti állapotukban.

Várom/várjuk a vicceid, és talán még engem is meglepsz. A töri dogád is megérne egy-két viccet. Húúú erről jut eszembe, tavaly Viktor tudod mit írt arra a kérdésre, hogy ki volt az utolsó Nyugat Római császár? 2Pac, ráadásuk 2Pak-nak írta!!! Nagyot röhögtem.

(a címek nem lesznek ilyen unalmasak mint most szóval valószínű a 2. kommentáromnak nem a második kommentár címet fogom adni)

Néhány viccel azonban és is szeretném kivenni a részem a mókából és kíváncsi vagyok a Vicckirály megállapításaira.

  • Mi a rasszista játék? A sakk és miért?
    Mert fehér üti feketét.
  • Mi az abszolút bunkóság?
    Fa Nándortól tiszteletkört kérni.
  • Mi a különbség a jégkorongban és a pankrációban?
    A jégkorongban a bunyó igazi.
  • Mondja egy faviccet?
    Bocs, még nem ültettem el.
Sót még van egy saját viccem, amit én találtam ki. Hogy hívják a fakó kutyát? Kopó. És most kell röhögni.
Na ennyi elég is lesz mára.

Ropi császár

ui: ha megnyerem a Mr. Karinthy-t lemondok a császári címről és felveszem az Imperator címet mert az már katonai siker lenne, mert józan ember szabad akaratából rám nem szavazna.

1 megjegyzés:

SzélsőFa írta...

ez a kutyás egész jó.
további sok sikert kívánok!