2007. október 19., péntek

Még mindig "császár" vagyok:D

Csodák nincsenek szóval nem jutottam be a Top 5-be a Mr. Karinthy versenyen. De kaptam 15 kemény szavazatot, ami jó mert nem sokan szavaztak. Utolsó se lettem, és ez még jobb hír. Nekem az már elég megtisztelő, hogy az osztály engem nevezett sőt még titkos rajongóim is vannak, mert én kevesebb szavazatra számítottam. Szóval egy szó, mint száz, nem kell lemondanom az egómról, ahogy megígértem egy korábbi bejegyzésben.

Na egy-két szót Márton vicceiről. A radiátoros vicc ma nagyon kiakasztott média órán. A Karinthys poénra nem mondom, hogy hülye vicc , mert szegény hülyéket megsérteném, de a te helyesírásod is megérne egy-két viccet pl: válasz dupla esszel????? A McDonald's-os kép vicces.

A változatosság kedvéért én feleltem töriből és a változatosság kedvéért ötös lett. Májustól máig ez volt a 6 és feledik töri felelésem, jó vagyok mi?

Na itt vannak az én vicceim:
  • Mivel mérik a Trabant gyorsulását?
    Naptárral.
  • Legrövidebb könyvek: A mongol-argentin határ villongások krónikája, Az ír anti-alkoholisták névjegyzéke, Vatikán nagy tavai, Bill Gates: Hibátlan és gyors MS operációs rendszerek, Régi amerikai népszokások, Néró császár: Rekonstrukció és városfejlesztés, Sikertelen ejtőernyős ugrásaim, Arnold Schwarzenegger szinonima szótára. Biztos érdekesek, a Nérósat tuti elolvasnám. :D
  • Két bogár ül a fán, miért nem fociznak?
    Mert, mindkettő cserebogár.
  • Három medve ül a fa tövébe, mi nem stimmel a történetbe?..................................... Hárman nem lehet sakkozni!
ui: a képen Augustus császár látható.

1 megjegyzés:

SzélsőFa írta...

:)

A medvés tetszett, a többi is.
Nekem is van egy medvésem.

Két medve megy az erdőben.
Az egyik jobbra, a másik barna.