2007. október 16., kedd

Az új blog

Kedves Olvasók!

Örömmel jelentem, hogy kedves barátom és osztálytársam, Márton és én egy új "vállalkozásba" kezdtünk. Közvélemény-kutatások szerint, Magyarország az egyik legdepressziósabb ország Európában, de mi küzdünk ez ellen.

Márton barátom (akinek remélem sikerül elfogadnia a meghívásom erre a blogra) az egyik legnagyobb poéngyáros, akit ismerek. Pontosabban ő a legnagyobb. Ezt nem a magasságára értem, de ő már bizonyított nekem, az osztálynak és valószínüleg még sok embernek, hogy ő a poénok Elvis Presley-je.

A Blogunk szisztematikusan fog felépülni, ha minden jól megy, mert én szeretem a rendet. Márton fog írni, néhány viccet és ti, olvasok szétröhögitek magatokat, de ha ez még nem lenne elég, akkor olvasd el a kommentárokat, amit én fogok írni a viccekről. Remélem mindkettőt nagyon fogjátok szeretni és élvezni.

Egy két szót szólnék magunkról. Középiskolai tanulók vagyunk és néha nagyon elfoglaltak, de véletlenül se a tanulás miatt. Szóval arra próbálok célozni, hogy igyekszünk minden igényt kielégíteni, de senki se várjon lehetetlent. Nagyon jófejek is vagyunk.

Márton és magam nevében megnyitom a blogot és remélem nagyon sok embernek, nagyon sok boldog percet fogunk okozni. Olvassátok a blogunkat, mert egy kis olvasás senkinek se árt.

Ropi

2 megjegyzés:

Tea N. Crumpet írta...

I'm intrigued but the only word I can understand is, megjegyzes!

I of course see a reference to Europe in here.

More later. Once I figure out what is plural and tenses of verbs, I am pretty handy with a lexicon and get through these things!

This has to be easier for you!

SzélsőFa írta...

és hol vannak a viccek?