2007. október 20., szombat

Szombaton is iskola....

Hát van ez így, de szerencsére nem kellett tanulni. A matek versenyen szerintem eléggé leszerepeltem, de a második feladat az tuti jó lett. Na mindegy ez vicc blog és nem matek blog.

Márton és én Töri versenyen is voltunk, ahol egész jók voltunk ahhoz képest,hogy egy csomó dolgot még nem vettünk az anyagából és be kell vallanom: igazad volt; utánanéztem a Gladiátor című filmnek és a Germánokkal harcoltak a Rómaiak, de az nekem rejtély mit kerestek Pannoniában, ráadásul az a szakállas öreg ürge Marcus Auréliusz császár volt, de ez nagyon kamu, mert az a csata 180-ban volt, és Marcus Auréliusz 121-be született, szóval 61 egy éves volt, de filmen kb egy 80 éves csákó játszotta. Még szerencse, hogy meg is halt hamar a csata után, mert most pipa vagyok rá, de nagyon. Én nagyon szeretem a Római történelmet, de ma bealázok nekik (most megtanulja az a Marcus Aurelius, hogy velem nem szórakozhat :D)

Az ókori Rómában a Vesta szüzek minden este imádkoznak. A fő Vesta szűz sétál a hálótermekhez vezető folyosón és az első szobából hangos ima szavakat hall: Ó, Jupiter, ó Jupiter.... A következő szobából: Ó Vénusz, ó Vénusz, de a harmadik szobából csak lihegést hall és benyit a fő Vesta szűz. Megkérdezi, hogy mért nem imádkoznak? A válasz: Ó Merkúrunk, ó mer kúrunk.

"Okosabb vagy, mint egy Playmate?" kérdései:
Biológia: Mit mond a kutya?
Nyelvtan: Melyik a cica betű?
Matematika: Ha 6 almám van , és abból megeszek kettőt,...ááá hagyjuk.
Kémia: Csinálta már kémia szertárban?
Történelem: Szeretné, hogy világ béke legyen?
Irodalom: Mit tárolunk a könyvespolcon?
Fizika: Ha egy hengeres testet megdörzsölünk, az izgalmi állapotba kerül?

Legrövidebb könyvek 2. adag: Franciákat szerető országok listája, Biztonságos vezetés Olaszországban, Eszkimó bikini modellek, Nők és a logikus gondolkodás, Betartott választási igéretek a Római Birodalom bukásától napjainkig,
David Hasselhof begombolt ingei, Magyar labdarúgás sikerei a XXI. században, Mohabe sivatag csapadék-elemzései, Izland szomszédos országai, Hányatott sorsú Karib-tengeri milliomosok, Király Linda: Énekeljük a Himnuszt!, Jáksó László és a jó poénjai, Okos szőkék az időszámítás kezdete óta, 1000 arcú Steven Seagal, Darth Vader: Strepstils és a Trabant istálló forma 1-es sikerei.

Nincsenek megjegyzések: