2008. január 31., csütörtök

már megint rám gondoltak

A tánc tanárom már megint rám gondolt:

Egy vállalat vezetõje egy nap új alkalmazottat vesz fel. - Mi a neve? - kérdezi a jelentkezõtõl. - János - válaszol a férfi.A fõnök arca elborul:- Nézze, nem tudom, eddig milyen szedett-vedett helyen dolgozott, de nálunk senkit nem szólítanak a keresztnevén. Ez csak fölösleges bizalmaskodáshoz vezetne, ami tudvalevõleg a tekintély rombolását eredményezi. Alkalmazottaimat kizárólag a vezetéknevükön szólítom - Kovács, Kiss, Tóth - csak a vezetéknév, érti, ugye? Magának én Nagy igazgató úr vagyok. Semmi haverkodás, és akkor minden rendben lesz. Akkor kezdjük még egyszer. Mi a teljes neve?A jelentkezõ sóhajt, majd kiböki:- Drágám. A nevem Drágám János.- Oké, János, akkor beszéljünk az anyagiakról...

Egy részeg fekszik a Váci út és a Róbert Károly körút sarkán.Arra megy a rendõr...- Hol vagyok? - kérdi a részeg. - A Váci út és a Róbert Károly körút sarkán.- Pokolba a részletekkel! Melyik országban?

Egy idõsödõ nõ felszáll a buszra. Egy úriember egybõl felpattan, hogy átadja a helyét.Erre a hölgy:- De kérem, én elõmelegített helyre nem ülök! - Akkor üljön a jegesmedve f...ára!A hölgy megdöbbenve odamegy a sofõrhöz:- Maga halotta ezt?- Hogyne.- És nem tesz semmit?- Mégis mit csináljak? Forduljak észak felé?

és KV viccei:

Múlt éjjel nagyon magam alatt voltam, felhívtam a Lelki Segély vonalat. Egy pakisztáni call-centerhez kapcsolt. Mondtam, hogy öngyilkos leszek. Erre nagyon izgatott lett, és megkérdezte, hogy tudok-e teherautót vezetni."

-Móricka, hogy telt az 1. napod az iskolában? -Az első???? Csak nem azt akarod mondani, hogy holnap is mennem kell?

-Mit mondanak a szakácsok, ha a knyhába belépve meglátnak egy kosár krumplit?-Na pucoljunk!

-Pistike, mi borítja a tyúk testét? -Nem emlékszem pontosan, mit tetszett mondani, de vagy toll vagy ceruza

Mit mond a sportriporter a gerelyhajítás közben? Száll a finn gerelye

-Mit mond a részeg focista? -Berúgtam

Két rendőr elakad a liftben. Így szól az egyik: -Kiabálj segítségért. -SEGÍTSÉG!!!! -Dehát, ki hallja ezt meg??Kiáltsuk együtt -EGYÜTTTT

-Szőke csaj a barátnőjének: Az Olivér nem tud táncolni, de nem baj, vettem neki egy könyvet, abból majd megtanul. -Tényleg, mi a címe? -Twist Olivér

és a végére egy saját:

Mik repülnek a templomban?

Szálló igék

Nincsenek megjegyzések: