2008. január 27., vasárnap

Kv beteg de viccei attól még vannak

Sikerült megint beszélnem az egyik vicc adagolómmal ( igaz csak a világhálón keresztűl mert beteg) de így is tudod viccekkel szolgálni:
Két sündisznó sétál a mexikói sivatagban. Egyszerre megpillantanak egy hatalmas kaktuszt. - Mi lehet ez, mit gondolsz? - kérdi az egyik. - Szerintem egy akrobatacsoport.

kezeden van és ehető?karperec

babák beszélgetnek: kíváncsi vagyok van-e élet a születés után mert onnét még senki nem jött visza

újoncoknál:
milyen volt az 1. napja katona?
honnan tudjam, őrmester úr, mégcsak csecsemő voltam.

holnap Mo.-n 50 fok lesz
ebből 5 Bp.-en, 6 Szegeden...

Skizofrén vagy? Hogy mi? Igen, ti

ki jó honfoglalóban?

Árpád

két medve beszélget: -Te, én már nagyon fázom.
-nem baj, van nálam madzag
az meg minek?
hát, csak kihúzzuk valahogy a telet

riadót kap a pilóta a reptéren...Gyorsan bevágódik a gépébe, majd bekapcsolja a hajtóművet és elvégzi a szükséges dolgokat. De hipp-hopp váratlanul eltűnik a fél karja. gondolkodik: mi is lehet? Aztán rájön, hogy a műszer-fal

3 megjegyzés:

SzélsőFa írta...

Műszerfal, akrobatacsoport és 50 fok, nagyonjók!

A skizofrént nem értem :((

komaja írta...

jelentem ki van javítva :)

SzélsőFa írta...

Köszi Komája, már értem.
Már régen voltam, újra olvastam. még mindig jók!!