2008. január 20., vasárnap

KV újra lecsap

Nagy "szerencsétlenségemre" újra összefutottam a KV ismerősömmel. (még mindig fáj az ütközéstől a fejem)
Szóval ezeket a vicceket küldte:

-Milyen lisztből készítenek ételt a kannibálok?
- Stylistből.

-Mit játszanak a drogosok?
-Narkóbáznak.

-Mire épül a védőügyvéd háza?
- Az ügyvéd mindig az alibire épít.

Kannibál harcosok leülnek enni a győztes csata után:
-kérsz egy katonát?

Az édesapa rajongva imádja késői házasságából született gyeremekét.
Fűnek-fának csak róla mesél. Délelőtt találkozott az ismerősével és örömmel újságolta:
-Az én drága kislányom már hat hónapja jár.
-Érdekes. És még nem fáradt el??

A főtéren egy rozoga konflis vesztegel. Odamegy egy úr és megszólítja a kocsist.
-Mondja öregem, kimehetünk az állomásra?
-Hát, kimenni kimehetünk, de ki vigyáz addig a lovamra?

-Holnap csak neked fogok játszani drágám- mondja a fiatal zongorista kedvesének.
-Jaj, ne légy már ilyen borulátó, biztosan eljönnek mások is.

Négy férfi beszélget:
1.: Én a feleségemet havonta egyszer teszem a magamévá.
2.: Én hetente egyszer.
4.: Én naponta kétszer.
Első a negyedikhez: Neked nincs is feleséged.
4.: Ja, nem a tiédről volt szó??

Róza asszony végigmérte a leendő vejét, az elegáns, jóképű, kisportolt Gézát, majd elégedettem így szólt:
-Fess
-Nem festek.

Hogy hívják a zsemleszínű tacskót?
Zsemle Morzsa

A dohányosok is emberek, csak nem olyan sokáig…

Miért rossz Korda György élete Balázs Klári mellett?
Mert Klári egyfolytában kordában tartja.

Nincsenek megjegyzések: