2008. április 3., csütörtök

székely viccek

Áron és apja fát vág az erdőben, egyszer csak Áron megszólal:
-szervusz édesapám
-Áron hová mész?
-én sehova csak maga felé dől a fa

Áron a feleségének:
-képzeld el olyan jót álmodtam!
-és mi volt az?
-Hogy Bukarastben jártam
-és mi volt ebben a jó?
-az hogy útlevéllel

Székely családnál a férj bemegy a kinti WCről, és az asszony látja hogy vizes a nadrágja. Erre megkérdezi:
-esik?
-nem. fúj

Öreg székely meg a fia fát vágnak.A fiú odasuhint, hát véletlenül levágja az apja lábát.Erre az öreg:
- Áron, még egy ilyen és seggbe rúglak!!!

Öreg székely ül a vonaton, belibeg a kocsiba egy hölgyike, intenzív illatfelhőt húzva maga után. Meg is kérdezi az öreg, hogy mi ez az illat.Mire a hölgy:
- Le fragrance II. a Diortól, Párizsból 50 ml 29.800 Ft.
Hümmög az öreg, erre nem lehet mit mondani, majd pár perc múlva enyhén oldalra dőlve elereszt egy kb 20 másodperces, lapos pukit.A hölgynek könnybe lábad a szeme, enyhén kiakadva kérdezi:
- Jézusom, mi ez a szag?
Mire az öreg:
- Tarkabab, Érmihályfalváról, a Józsitól, fél kiló 180 Ft. ..

A székely megy haza a fiával a vásárból. Az öreg megszomjazik kocsmába be.Telnek az órák a fia már idegbolond. Nagy nehezen az öreg kivánszorog a fianeki:
- Idesapám, maga olyan mint a kutyafasza könnyen megy be de nehezen jön ki!Az öreg megemeli a szemöldökét:
- Te meg gyerök mind az anyád picsája minél nagyobb vagy annál kevesebb örömet találok benned

Péntek este a székely fia öltözködik.
Kérdi az apja:
- Hova mész, fiam?
- Iszunk egyet a haverokkal.
- Baj lesz, meglátod. Hülye vagy, amikor iszol...
Másnap reggel ébred a fiú, fáj az álla kegyetlenül. Kérdi az apját, mi történt éjjel.
- Hát, fiam, mondtam, hogy baj lesz. Hazajöttél tök részegen, nem szóltam egy szót se. Akkor sem, amikor leköcsögöztél. Amikor anyádat lekurváztad, akkor is csendben maradtam. Amikor a nővéredet lerugdostad az ágyról, még azt is tűrtem. Akkor sem szóltam, amikor letoltad a gatyádat, és odaszatál a nappaliba. Na, de amikor teleszúrkáltad fogpiszkálóval, és kijelentetted, hogy "mától a sünike velünk lakik"...

Nincsenek megjegyzések: