2008. április 19., szombat

megjöttem

Megérkeztem Németorszagból és ezért poén áradatot csinálok ma:
Tudod-e ki hogyan hal meg?

A tûzoltó elég gyorsan,
Az aratóért jön a kaszás,
A házmester beadja a kulcsot,
A molnárt felõrli az élete,
A szabónak elszakad élete fonala,
A pék megeszi kenyere javát,
A kertész a paradicsomba kerül,
A postásnak megnyílik a mennyország kapuja,
Az órásnak üt az utolso órája,
A kalauz eléri a végállomást,
A prímásnak elszakad a húrja,
A matróz az örök nyugalom tengerére hajózik,
A pénztáros elszámol az élettel,
A búvár örök álomba merül,
A trombitásból kifogy a szusz,
A koldus jobblétre szenderûl,
A dijbirkozót maga alá gyûri a halál,
A bérlõ örökös otthonra lel,
A boldogtalan megboldogul,
A léghajósnak elszáll a lelke,
A vegeteriánus fûbe harap,
A virágárus alulról szagolja az ibolyát,
A lovász elpatkol,
A papnak harangoznak,
A vadásznak lõttek,
A színésznek legördül a függöny,
A muzsikusnak elhúzzák az utolsó nótáját,
A szabót kinyírják,
A kis embereket elteszik láb alól,
A meteorológusnak befellegzett.

Anyósom azt mondja rám, hogy túlságosan nőies vagyok. De nem zavar,mert hozzá képest tényleg.

Ma a világon több pénzt fordítanak mell-implantátumokra és Viagrára,mint az Alzheimer-kutatásra. Ez azt jelenti, hogy 2040-re jelentőspopuláció lesz olyan feszes csöcsű vagy álló f*szú öregemberből, akikabszolút de nem fognak emlékezni arra, hogy ezeket mire ishasználják...

A "leghosszabb" magyar mondat, ami visszafelé is ugyanaz... Kis erekmentén, láp sík ölén, oda van a bánya rabja, jaj Baranyában a vadonélő Kis Pálnét nem keresik.

Budapesten két probléma van: a kutyaszar és a kátyú. Miért nem tömjükbe a kátyúkat kutyaszarral?

Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!!

Gyerekkoromban rajongtam Michael Jacksonért. Akkoriban ez ugyefordítva is lehetett volna?

A hóhért grimaszversenyre küldték. Eszméletlen fejeket tud vágni!

Egy fontos találkozómat egy evőeszköz-boltnál beszéltem meg. Éreztem,hogy kések.

Amíg keresed az igazit, jól érezheted magad az esélyesekkel is.

Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerekektől kaptam.

Savanyú a szőlő - mondta az oroszlán és megette a szüretelőket.

Már az előző életemben sem hittem a lélekvándorlásban...Ezután majd magam döntök!...
Van egy pólóm, az van ráírva jó nagy betűkkel: BALEK. Csak tudnám, mikerült benne 34700 forintba?

Húsz évvel ezelőtt arra vágytam, hogy keressek 60.000 Ft-ot havonta,és legyen egy 1986-os évjáratú Golfom....mára mindez teljesült.

Mi az, hogy dizájn? Az, hogy ha nagy, piros, és erős járműben ülsz,nem mindegy, hogy az Ferrari vagy traktor.

Régen nagyon idegesített, amikor a vén nyanyák az esküvőkön az arcomatcsipkedték, azzal, hogy: - Lehet, hogy te leszel a következő.... Csakmostanában hagyták abba, mikor én is ugyanezt csinálom nekik a temetéseken...
Én sosem verem meg a kiskutyámat. Ha büntetni akarom, szájkosaratteszek rá és bezárom a kolbászok közé.

Nincsenek megjegyzések: