2007. december 13., csütörtök

Mr. Z

Sziasztok!

Kedden ismét elszenvedtünk egy tökéletesen unalmas angolórát Mr. Z ( aki kicsi, duci, a kobakján szinte tökkopasz, és Ropi császár legnagyobb megelégedésére kanadai) vezénylése alatt. Ez az ember kész... Ha nem lenne ki kéne találni. Én már majdnem elaludtam az óráján, amikor Tarcsi barátom felébresztett félálmomból, és azt mondta, hogy azért ennyire mégse kéne lustulni. Én erre csak ennyit mondtam: - Majd odafigyelek rendesen ha több hajszála lesz mint szeme... :P

Megosztanák még 2 viccet melyeket szintén az edzésen hallottam.

1, Zsák

A Tálapónál van zsák, a Japánok meg nincszsák.

2, Távirat

Magyarország szokásához híven ismét megpályázta a foci vb rendezését. Meg is nyertük a pályázatot, mire a leginkább esélyesnek tartott Orosz elnökség egy ilyen táviratot küldött miniszterelnökünknek:

Gratuláunk.Stop.
Szép volt.Stop
Kőolaj.Stop
Földgáz.Stop

Nincsenek megjegyzések: