2007. december 6., csütörtök

Újfiú

Hi everybody.

Én volnék a már yool ismert Márton és Ropi (császár) egyik osztálytársa, Fonti G (alias Mr.Fluent Ingliss). Ezentúl én is fogok írogatni erre a blogra hiszen, mint az köztudott, én vagyok a Karinthy Frigyes Gimnázium jelenlegi 11/A osztályának legnagyobb viccmesélője ( persze csak a két mester után). Aki engem is olvas majd az körülbelül ilyesmi típusú és minőségű viccekre számíthat majd:

Két rendőr helyszínel egy gázolásos balesetnél. Szerencsétlen járókelőt sikerült az autósnak úgy elütni, hogy a feje elvált a testétől és az most a járdán hever. Jó rendőrök lévén írják a jelentést...
Gázolásos baleset történt a mária utcában. A szenvedő alany feje elvált a testétől mely most a ....
- Te Józsi... Milyen j-vel írod a járdát?
-Hááát, ő, izé
Gondolkodik vagy 3 percig aztán belerúg egy hatalmasat a hulla fejébe.
- Hát írd azt, hogy az út közepén.

Mért járnak párosával az angol rendőrök?
- Mert az egyik Ír, a másik Britt.
Mért járnak párosával a magyar rendőrök?
- Mert az egyik ír, a másik olvas...

Fonti G

Nincsenek megjegyzések: