2009. január 1., csütörtök

BUÉK

  • Zsúfolt buszra nem fér fel egy férfi. Idegesen elkiáltja magát:
    - Menjenek már beljebb, annyi hely van még ott, hogy sakkozni lehetne!
    Erre a válasz :
    - Jöjjön csak jóember, úgyis hiányzik egy paraszt!
  • - Na és, hogy vezet a lányod?
    - Sakkosan.
    - Sakkosan? Hogy érted?
    - Egyszer egy gyalogost, másszor egy futót üt el.
  • - Miért a talpad a legkisebb sakktábla?
    - Mert azon csak egy paraszt áll!
  • Három jó barát holta után felkerül a Mennybe.
    A kapuban Szent Péter várja őket, és a lelkükre köti, hogy nagyon vigyázzanak, mert a Menny tele van kacsákkal, rá ne lépjenek egyre sem.
    Nagyon elcsodálkoznak, de amikor megnyílik a mennyek kapuja, valóban rengeteg kacsa van odabennt.
    Első nap az első rá is lép egy kacsára, fogják, összekötik egy borzasztó öreg, csúnya nővel és ledobják a Földre mondván, hogy mostantól vele kell éljen.
    A második is, bármennyire vigyáz, két nap múlva ugyancsak így jár, őt is összekötik egy még csúnyább nővel és őt is ledobják.
    A harmadik nagyon óvatos, eltelik egy hét, egy hónap, egy év. Egyik nap hoznak egy csodálatos hölgyet, szép, csinos, hozzákötik és se szó, se beszéd ledobják a Földre.
    Zuhanás közben már nagyon kíváncsi és megkérdezi:
    - Mondd, ugye azzal érdemeltem ki, hogy egy ilyen szép hölgyet szántak nekem, hogy vigyáztam a kacsákra?
    Mire a hölgy:
    - Rólad semmit sem tudok, de én ráléptem egy kacsára.
  • Szibériai büntető- és munkatábor. Az egyik rab a másikhoz:
    - Ide nem nagyon jönnek el a hírek. Azt sem tudom, hogy mi lett a Fisher - Szpaszkij sakkmérkőzés eredménye.
    - Vesztettem.
  • BUÉK!

Nincsenek megjegyzések: