2008. november 13., csütörtök

bölcsességek+1saját

saját: Hogy hívják az elektromos töltésű levegőt?
Voltair

bölcsességek:
Minden ötödik ember kínai.
Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet
apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen.
Szerintem Sanyi az.

Bal lábbal keltem fel. Felvettem az ingem és leszakadt egy
gomb. Megemeltem a táskámat és leszakadt a füle.
Már félek kimenni vizelni...

A bölcs férfi nem játszik bakugrást az orrszarvúval.

A múltkor hazamentem és az asszonyt az ágyban találtam egy
vietnámival és egy négerrel. Lefényképeztem őket és elküldtem
a Benetton-nak. Sosem lehet tudni...

Barátok: olyan emberek, akik jól ismernek és mégis szeretnek...

Ne igyál, amikor vezetsz! Még nekimész valaminek és
kilöttyen a pia.!!!

Egy jó nőt meghódítani és nem elmesélni olyan, mint titokban
átúszni a Csendes-óceánt.

Nagyanyám nagyon kemény asszony volt. Három férjet temetett el,
pedig kettő közülük csak szundikált.

Minden férfinak szüksége van egy feleségre, mert van egy csomó
olyan dolog, amiért egész egyszerűen nem lehet a kormányt hibáztatni.

Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá.

Van egy túlélő késem. Túlélte az apámat, a nagyapámat...

Nem értettem mit mondott a doktor. Elmehetek, vagy elmebeteg?

Mi nem haldoklunk. Mi így élünk.

Apám kínai volt, anyám japán, én meg alig látok.

Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerekeimtől kaptam.

Sose vegyél semmit, aminek nyele van. Azzal dolgozni kell!

Még hogy az úszástól jó alakod lesz. Nézd meg a bálnákat!

Nincsenek megjegyzések: