2008. augusztus 1., péntek

Ave Bruce Willis!

  • - Miért nem Bruce Willis játsza a Titanic főszerepét?
    - Mert mindenkit megmentett volna.
Ellenörző beírások:
  • "Nem elég, hogy a szünetekben állandóan krétacsatákat vív osztálytársaival, ráadásul mindig veszít."
  • "Fia a szünetben sztrájkot szervezett. Letörtük."
  • "A gyerek az órán beszél, és állandóan jelentkezik."
  • "Fia olvashatatlanul ír. Bár, párszor még így jár jobban."
  • "Lacinak két ellenőrzője van. Én mosom kezeimet.
    Osztályfőnök."
  • "Az osztályfőnöki dicséretet még mindig nem íratta alá.
    Megintem."
  • "T. szülő, fia órán neveletlenül beszélt. Figyelmeztetem."
    Szülői válasz: "Engem?"
  • "Katika nem tud olvasni!"
    "Ha tudna, nem járatnám iskolába."
  • "Fia az órán állandóan beszél!"
    "Szerintem az anyjától tanulta. Mindkettőnek ellátom a baját!"

Nincsenek megjegyzések: