2008. július 10., csütörtök

Skót viccek 1.

  • - A skót férfiak azért kezdtek el szoknyát hordani, mert a focimeccsekre a nők ingyen mehettek be.
  • Haldoklik a skót, halálos ágyához hívatja a rokonságot. A skót kérdezi:
    - Itt vagy, édes fiam?
    - Itt vagyok, édesapám.
    - Itt vagy, drága feleségem?
    - Igen édesem, itt vagyok!
    - Itt vagy, drága húgom?
    - Itt vagyok, bátyám.
    - Mindenki itt van?
    - Igen - válaszolja a rokonság.
    - Akkor miért ég kint a villany????
  • Glasgowban két skót támasztja a kocsmapultot:
    - Képzelje uram, a feleségem névnapja és születésnapja is karácsony napjára esik.
    - Micsoda véletlen, uram!
    - Dehogyis véletlen! Mit gondol, miért épp őt vettem feleségül?
  • Az angol, az ír meg a skót elhatározzák, hogy közös vacsorát rendeznek.
    - Én hozom a húst! - mondja az angol.
    - Én hozom a tésztát! - szólal meg az ír.
    - Én pedig hozom az öcsémet! - kontráz a skót.
  • A skót a pályaudvarra viteti magát. Amikor fizet, átad egy ezrest, és így szól:
    - Ez a magáé.
    A taxis éppen hálálkodni kezd, mikor így folytatja:
    - Ami pedig visszajár, az meg az enyém.
  • Jön haza a skót gyerek az iskolából,és büszkén meséli:
    - Képzeld apa, sikerült 6 pennyt spórolnom, mert futottam a villamos mellett.
    Az apja egy nagy pofont kever le a gyereknek, mondván:
    - Ezt azért kaptad, mert szórod a pénzemet. Többet spóroltál volna, ha egy TAXI mellett szaladsz.
  • - Nagyon kellemesen éreztük magunkat Skóciában. Bár volt egy szokatlan jelenség. Mi egy kelemes kis hotelban szálltunk meg egy csendes kis városkában. Reggel borotválkozni akartam, és bekapcsoltam a villanyborotvát. Tudjátok mi történt?
    - Honnan tudnánk?
    - A város összes villamosa megállt!
  • Egy skót egy meztelen nőt nézeget egy képeslapon. Kortyol az előtte levő pohár szódavízből és felsóhajt:
    - Ez nem mehet így tovább! Minden pénzem nőkre és piára költöm!
  • A skót menyasszonya dühösen mondja:
    - Nem bírom tovább veled, elegem van a garasoskodásodból. Itt a gyűrűd, visszaadom.
    - És hol az a szép díszdoboz, amiben kaptad?

1 megjegyzés:

Kormos László írta...

Szia!

Ez tetszeni fog, nézd meg:

http://sturovo.parkany.sk/index.php?option=com_fireboard&Itemid=87&func=showcat&catid=15